Počet záznamů: 1
Bělohlávková, Věra - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 121 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-247-2344-0, ISBN 978-80-247-6543-3
Poradce pro praxi
psychologie prodeje obchodní komunikace
příručkyUmístění Údaje o názvu Rukověť začínajícího prodejce : jak se stát dobrým obchodníkem / Věra Bělohlávková Část názvu Jak se stát dobrým obchodníkem Záhlaví-jméno Bělohlávková, Věra (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 121 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-247-2344-0 978-80-247-6543-3 Číslo nár. bibl. cnb001855154 Edice Poradce pro praxi Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Předmět.hesla psychologie prodeje * obchodní komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 658.8:005.32 , 316.776 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů. V čtivé a praktické příručce totiž naleznete vše důležité, co potřebuje znát dobrý obchodník, zjistíte, které věci v obchodě rozhodují a jak se vyhnout chybám. Dozvíte se, co zákazníci rádi a neradi slyší, kdy je lepší mlčet a jak zapůsobit řečí těla, jak se správně ptát, jak se připravit a vést obchodní rozhovor, jak používat různé prodejní techniky, jak účinně vyjednávat a argumentovat, co dělat, když zákazník nesouhlasí a jak jednat s různými typy zákazníků. Poznáte, proč je důležité stanovit si svůj cíl, jak hledat a najít své zákazníky, jak si vybudovat dlouhodobý vztah se zákazníkem a co je pro zákazníka důležité. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1