Počet záznamů: 1  

Fyzika 9

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Rauner, Karel, 1946- - Autor
    Plzeň : Nakladatelství Fraus, 2012 - 1236 s.
    ISBN 978-80-7238-996-4, ISBN 978-80-7489-121-2
      Havel, Václav, - Autor   Randa, Miroslav, - Autor
     fyzika
     učebnice základních škol
    Umístění
    Údaje o názvuFyzika 9 : pro základní školy a víceletá gymnázia
    Záhlaví-jméno Rauner, Karel, 1946- (Autor)
    Vyd.údajePlzeň : Nakladatelství Fraus, 2012
    Fyz.popis1236 s.
    ISBN978-80-7238-996-4
    978-80-7489-121-2
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Dal.odpovědnost Havel, Václav, 1939- (Autor)
    Randa, Miroslav, 1959- (Autor)
    Předmět.hesla fyzika
    Forma, žánr učebnice základních škol
    Konspekt53 - Fyzika
    MDT 53 , (075.2)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Moderní učebnice, které věnují zvýšenou pozornost odbourávání izolovaného přístupu fyziky k probírané problematice, efektivnímu provázání obsahu jednotlivých učebních předmětů a maximálnímu propojení získaných poznatků s každodenní zkušeností žáků i s praktickými aplikacemi. Učebnice mají jednotnou strukturu výkladu učiva. Tvoří ji základní část (vlastní učivo fyziky) a motivační část, zaměřená na propojení obsahu učiva fyziky s poznatky z dalších, zejména přírodovědných předmětů, a promítnutí teoretických poznatků do běžného života žáka. Učebnice pro 6. ročník/primu byla oceněna na mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem bronzovou medailí jako třetí nejlepší učebnice pro základní školy v Evropě. Učebnice jsou zpracovány v souladu s osnovami vzdělávacího programu Základní škola s přihlédnutím k požadavkům Co by měl umět žák základní školy z fyziky. Řazení kapitol je tradiční, umožňuje bezproblémový přechod žáka mezi různými školami. Do učiva jsou zařazovány i moderní aplikace (mobilní telefony, proudové jističe, elektrické spotřebiče, digitální měřicí přístroje). Netradiční je v učebnici pro 6. ročník zařazení kapitoly věnované určení polohy s popisem činnosti systému GPS. První odvozenou fyzikální veličinou, se kterou se žáci seznamují, je rychlost. Autoři vycházeli z toho, že pochopení vzájemných souvislostí mezi rychlostí, dráhou a časem je vzhledem ke zkušenostem dnešní generace mnohem snazší, než tradiční spojení hustota – objem – hmotnost. Učebnice je koncipována tak, aby měl učitel fyziky velkou možnost výběru v rámci školních vzdělávacích plánů a aby mohl učebnici využít i pro zadání referátů, projektové vyučování, výuku nepovinných předmětů a kroužků. Jednotlivé kapitoly jsou napsány tak, aby lákaly žáky k přečtení i v případě, že je učitel vynechá. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.