Počet záznamů: 1  

Jak se děti učí významu slov

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bloom, Paul, 1963- - Autor
    První české vydání - 294 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-3095-3
    Lingvistika
      Chromý, Jan, - Překladatel
     vývoj dítěte  jazyková akvizice  psycholingvistika  kognitivní lingvistika  sémantika
     monografie
    SignaturaC 365.034
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Jak se děti učí významu slov
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 365.034   

    Unifikovaný název How children learn the meanings of words. Česky
    Údaje o názvuJak se děti učí významu slov / Paul Bloom ; z anglického originálu How children learn the meanings of words ... přeložil Jan Chromý
    Záhlaví-jméno Bloom, Paul, 1963- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní české vydání
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
    Fyz.popis294 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-246-3095-3
    Číslo nár. bibl.cnb002727209
    Edice Lingvistika (Karolinum)
    PoznámkyTerminologický česko-anglický a anglicko-český slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Chromý, Jan, 1983- (Překladatel)
    Předmět.hesla vývoj dítěte * jazyková akvizice * psycholingvistika * kognitivní lingvistika * sémantika
    Forma, žánr monografie
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT 159.922.72 , 81'232 , 81'23 , 81'37 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Druh dok.KNIHY
    Jak se děti učí významu slov
    Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle bez toho, aby je to někdo explicitně učil. Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.