Počet záznamů: 1  

Srovnávací reklama

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hruda, Ondřej - Autor
    Vydání první - xv, 132 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-7400-561-9
    Právní instituty
     srovnávací reklama  srovnávací reklama  občanské právo  evropské právo  soudní rozhodnutí a stanoviska
     monografie
    SignaturaC 364.948
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Srovnávací reklama
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 364.948   

    Údaje o názvuSrovnávací reklama / Ondřej Hruda
    Záhlaví-jméno Hruda, Ondřej (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2015
    Fyz.popisxv, 132 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7400-561-9
    Číslo nár. bibl.cnb002732855
    Edice Beckova edice právní instituty
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla srovnávací reklama - Česko * srovnávací reklama - země Evropské unie * občanské právo - Česko * evropské právo * soudní rozhodnutí a stanoviska - země Evropské unie
    Forma, žánr monografie
    Konspekt347 - Soukromé právo
    MDT 659.1-021.272 , 347 , 341.171(4) , 347.951 , (437.3) , (4) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Srovnávací reklama
    Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.