Počet záznamů: 1  

Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Chadt, Karel, 1955- - Autor
    136 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-87411-68-1
      Pechová, Jana, - Autor   Merhaut, Marek - Autor
     manažerská komunikace  sociální komunikace  komunikační dovednosti  hotelnictví  cestovní ruch
     studie
    SignaturaC 364.266
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 364.266   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 364.266 a   

    Údaje o názvuKomunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu / Karel Chadt, Jana Pechová, Marek Merhaut
    Záhlaví-jméno Chadt, Karel, 1955- (Autor)
    NakladatelPraha : V.M.EST, a.s., [2015]
    Copyright©2015
    Fyz.popis136 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87411-68-1
    Číslo nár. bibl.cnb002733470
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Pechová, Jana, 1976- (Autor)
    Merhaut, Marek (Autor)
    Předmět.hesla manažerská komunikace * sociální komunikace * komunikační dovednosti * hotelnictví * cestovní ruch
    Forma, žánr studie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 005.57 , 316.77 , 316.77:81'42 , 640.4 , 338.48 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu
    Popis jednotlivých druhů komunikace, výklady věnované základním pravidlům i problémům podnikové, týmové i manažerské komunikace. Pozornost se soustředí rovněž na problematiku mezinárodní komunikace v oblasti hotelnictví. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.