Počet záznamů: 1
Šenkapoun, Pavel, 1980- - Autor
Vydání první - 207 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
ISBN 978-80-7413-176-9
Encyklopedie Zoner Press
internetový marketing World Wide Web internetová komunikace internetová reklama reklamní texty psané texty
copywriting webcopywriting
příručkySignatura C 364.055 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Webcopywriting pro samouky : průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu / Pavel Šenkapoun Část názvu Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu Záhlaví-jméno Šenkapoun, Pavel, 1980- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Brno : Zoner Press, 2015 Fyz.popis 207 stran : barevné ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-7413-176-9 Číslo nár. bibl. cnb002732263 Edice Encyklopedie Zoner Press Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla copywriting webcopywriting Předmět.hesla internetový marketing * World Wide Web * internetová komunikace * internetová reklama * reklamní texty * psané texty Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:004.738.5 , 004.738.52 , 316.772:004.738.5 , 659.19 , 659.131.2 , 81'42 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo. Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1
Pokud chcete přispět Vašim hodnocením prosím přihlaste se ke svému účtu.