Počet záznamů: 1  

Webcopywriting pro samouky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Šenkapoun, Pavel, 1980- - Autor
    Vydání první - 207 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-7413-176-9
    Encyklopedie Zoner Press
     internetový marketing  World Wide Web  internetová komunikace  internetová reklama  reklamní texty  psané texty
    copywriting webcopywriting
     příručky
    SignaturaC 364.055
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Webcopywriting pro samouky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 364.055   

    Údaje o názvuWebcopywriting pro samouky : průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu / Pavel Šenkapoun
    Část názvuPrůvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu
    Záhlaví-jméno Šenkapoun, Pavel, 1980- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelBrno : Zoner Press, 2015
    Fyz.popis207 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7413-176-9
    Číslo nár. bibl.cnb002732263
    Edice Encyklopedie Zoner Press
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.heslacopywriting webcopywriting
    Předmět.hesla internetový marketing * World Wide Web * internetová komunikace * internetová reklama * reklamní texty * psané texty
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658.8:004.738.5 , 004.738.52 , 316.772:004.738.5 , 659.19 , 659.131.2 , 81'42 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Webcopywriting pro samouky
    Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.   Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz

    Pokud chcete přispět Vašim hodnocením prosím přihlaste se ke svému účtu.

    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.