Počet záznamů: 1  

Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam


  1.  Pařízek, Miroslav - Autor
    1. vyd. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1965 - 86 s. ; 8°
    Učitelé o své praxi ;
     žáci  výchova a vzdělávání  reformní pedagogika
     informační publikace
    SignaturaC 55.073
    Umístění
    Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 55.073   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuFormy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam / Miroslav Pařízek ; [předmluva Zdeněk Pešek]
    Záhlaví-jméno Pařízek, Miroslav (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Státní pedagogické nakladatelství, 1965 (Brno : Rudé právo)
    Fyz.popis86 s. ; 8°
    ISBNKčs 3,00
    Číslo nár. bibl.cnb000527699
    Edice Učitelé o své praxi
    PoznámkyObálka: Jiří Krejčí. 5400 výt.. Přehl. lit.
    Předmět.hesla žáci * výchova a vzdělávání * reformní pedagogika
    Forma, žánr informační publikace
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 37.013-028.79 , 37.0 , 376 , 373.3.011.3-052 , (036)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam
    Autor, osvědčený pedagogický pracovník, předává své zkušenosti s hledáním různých metod zkoušení, při kterém by žák uplatnil svou individualitu v rámci kolektivu. Tento systém předpokládá vyučování založené na aktivitě žáků, ev.na systému pracovních skupin, při kterém práce a prověřování jsou na sobě úzce závislé. Nové formy prověřování vědomostí odstraní ze třídy nervozitu a zlepší pracovní výkon slabších žáků. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.