Počet záznamů: 1  

Copywriting

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Sálová, Anna - Autor
    1. vydání - 232 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-4589-0
      Veselá, Zuzana, - Autor   Šupolíková, Jana - Autor   Jebavá, Lucie - Autor   Viktora, Jiří - Autor
     internetový marketing  WWW stránky  marketingová komunikace  reklamní texty
    copywriting webcopywriting webové texty obsah webu
     příručky
    SignaturaC 363.927
    Umístění 004.7 - Počítačové sítě. Internet
    Copywriting
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 363.927   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 363.927 a   

    Údaje o názvuCopywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
    Část názvuPište texty, které prodávají
    Záhlaví-jméno Sálová, Anna (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : Computer Press, 2015
    Fyz.popis232 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN978-80-251-4589-0
    Číslo nár. bibl.cnb002734095
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Veselá, Zuzana, 1987- (Autor)
    Šupolíková, Jana (Autor)
    Jebavá, Lucie (Autor)
    Viktora, Jiří (Autor)
    Předmět.heslacopywriting webcopywriting webové texty obsah webu
    Předmět.hesla internetový marketing * WWW stránky * marketingová komunikace * reklamní texty
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658.8:004.738.5 , 004.738.12 , 658.8:316.77 , 659.131.2 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru004.7 - Počítačové sítě. Internet
    Druh dok.KNIHY
    Copywriting
    Staňte se guru tvorby reklamních textů!Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit.Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.Publikace vás mimo jiné naučí:- Orientovat se v základech marketingu a copywritingu- Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů- Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení- Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače- Vytvářet copy přímo pro internetové obchody- Využít potenciál sociálních sítí- Tvořit publikační plán a obsahovou strategii- Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínosAnna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1.cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy.cz.Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka.cz.Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.