Počet záznamů: 1  

Škola v globální době

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Dvořák, Dominik, 1964- - Autor
    První vydání - 195 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-2977-3
      Starý, Karel, - Autor   Urbánek, Petr, - Autor
    2012-2014 21. století 2011-2020
     základní školy  vzdělávací reformy  společnost  vědecký výzkum
     případové studie  kolektivní monografie
    SignaturaC 363.594
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Škola v globální době
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 363.594   

    Údaje o názvuŠkola v globální době : proměny pěti českých základních škol / Dominik Dvořák, Karel Starý, Petr Urbánek
    Část názvuProměny pěti českých základních škol
    Záhlaví-jméno Dvořák, Dominik, 1964- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
    Fyz.popis195 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-246-2977-3
    Číslo nár. bibl.cnb002682958
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Starý, Karel, 1961- (Autor)
    Urbánek, Petr, 1956- (Autor)
    Předmět.hesla 2012-2014 * 21. století * 2011-2020 * základní školy - Česko - 2011-2020 * vzdělávací reformy - Česko * společnost - 21. století * vědecký výzkum - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr případové studie * kolektivní monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 373.3 , 37.014.3 , 316.3 , 001.891 , (437.3) , (078.7) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Druh dok.KNIHY
    Škola v globální době
    Změny v oblasti vzdělávání jsou na celém světě předmětem intenzivního zájmu výzkumníků, politiků, učitelů i ředitelů škol a rodičů. Stále však zaznamenáváme, že značný počet pokusů o koncepční změny ve vzdělávání selhává. Zřejmě ani nedávná česká reforma nesplnila očekávání, která do ní byla vkládána. Tato studie přináší původní poznatky o tom, jak probíhají v současnosti proměny českého základního vzdělávání. Autorům však nešlo o hodnocení jedné konkrétní reformy, snažili se pochopit, jak vnitřní dynamika života jednotlivých škol interaguje s vnějšími impulzy, které přicházejí z lokální, národní i globální úrovně. Práce nejprve poukazuje na hodnoty, o které usilovaly některé nedávné zahraniční reformy vzdělávání, na to, jakými prostředky se snažily motivovat školy ke změně... Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.