Počet záznamů: 1  

Podniková ekonomika

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vochozka, Marek, 1976- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 570 s. : il., plány ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-4372-1
    Finanční řízení
      Mulač, Petr - Autor
     podniková ekonomika
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 363.236
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.05.2024)C 363.236   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 363.236 v1   
    Lidická ( region )jen prezenčněC 363.236 P   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 363.236 a   

    Údaje o názvuPodniková ekonomika / Marek Vochozka, Petr Mulač a kolektiv
    Záhlaví-jméno Vochozka, Marek, 1976- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis570 s. : il., plány ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4372-1
    Číslo nár. bibl.cnb002390585
    Edice Finanční řízení
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Mulač, Petr (Autor)
    Předmět.hesla podniková ekonomika
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Podniková ekonomika
    Autoři v knize postihli celou základní problematiku podnikové ekonomiky. Zahrnuty jsou i podnikové funkce z oblasti organizace a řízení podniku, které jsou nezbytným předpokladem naplňování funkcí ekonomické povahy. Kniha je členěna do třinácti základních kapitol, přičemž každá kapitola obsahuje teoretický základ, vlastní výklad problematiky a použitou literaturu. Úvod je věnován vztahu mikroekonomie a podnikové ekonomiky, popsány jsou faktory podnikového prostředí, specifikovány funkce a formy hospodaření podniku, jeho hodnota a životní cyklus, popsány jsou metody a formy organizace a řízení podnikových procesů, principy a postupy podnikového marketingu, definovány jsou současné metody v oblasti řízení lidských zdrojů, obsah a zajištění interního auditu, vymezeny jsou principy podnikání malých a středních podniků. Závěr knihy je věnován problematice vstupu podniků na zahraniční trhy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.