Počet záznamů: 1  

Podniková ekonomika

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vochozka, Marek, 1976- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 570 s. : il., plány ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-4372-1
    Finanční řízení
      Mulač, Petr - Autor
     podniková ekonomika
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 363.236
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 363.236   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 363.236 v1   
    Lidická ( region )jen prezenčněC 363.236 P   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 363.236 a   

    Title statementPodniková ekonomika / Marek Vochozka, Petr Mulač a kolektiv
    Main entry-name Vochozka, Marek, 1976- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.570 s. : il., plány ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4372-1
    National bibl. num.cnb002390585
    Edition Finanční řízení
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Mulač, Petr (Author)
    Subj. Headings podniková ekonomika
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Podniková ekonomika
    Autoři v knize postihli celou základní problematiku podnikové ekonomiky. Zahrnuty jsou i podnikové funkce z oblasti organizace a řízení podniku, které jsou nezbytným předpokladem naplňování funkcí ekonomické povahy. Kniha je členěna do třinácti základních kapitol, přičemž každá kapitola obsahuje teoretický základ, vlastní výklad problematiky a použitou literaturu. Úvod je věnován vztahu mikroekonomie a podnikové ekonomiky, popsány jsou faktory podnikového prostředí, specifikovány funkce a formy hospodaření podniku, jeho hodnota a životní cyklus, popsány jsou metody a formy organizace a řízení podnikových procesů, principy a postupy podnikového marketingu, definovány jsou současné metody v oblasti řízení lidských zdrojů, obsah a zajištění interního auditu, vymezeny jsou principy podnikání malých a středních podniků. Závěr knihy je věnován problematice vstupu podniků na zahraniční trhy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.