Počet záznamů: 1
Řezáč, Jan, 1984- - Autor
Vyd. 1. - Jihlava : Baroque Partners, 2014 - 211 s. : il. ; 29 cm
ISBN 978-80-87923-01-6
internetový marketing WWW prezentace WWW design
příručkySignatura B 55.043 Umístění 004.7 - Počítačové sítě. Internet Údaje o názvu Web ostrý jako břitva : návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů / Jan Řezáč Záhlaví-jméno Řezáč, Jan, 1984- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Jihlava : Baroque Partners, 2014 Fyz.popis 211 s. : il. ; 29 cm ISBN 978-80-87923-01-6 Číslo nár. bibl. cnb002636370 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla internetový marketing * WWW prezentace * WWW design Forma, žánr příručky Konspekt 004.4/.6 - Programování. Software MDT 658.8:004.738.5 , 004.738.52:659.21 , 004.738.12:004.41 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 004.7 - Počítačové sítě. Internet Druh dok. KNIHY „Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“ Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“.Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí.Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč. Webdesigneři Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera.Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studia nebo See-Think-Do framework.Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu. Zadavatelé projektů Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky. Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera.Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila.Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled. Řekli o knize: „Už jsem myslel, že se toho nedožiju, ale povedlo se. Po 15 letech existence oboru jsme se dočkali první české knihy o webdesignu, ze které se skutečně jde začít učit webdesign.“Marek Prokopkonzultant „Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“Robert Vlachpodnikatelský poradce, zakladatel www.NaVolneNoze.cz Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1