Počet záznamů: 1
Procházka, Tomáš - Autor
1. vyd. - Brno : Computer Press, 2014 - 224 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-4152-6
Řezníček, Josef - Autor
internetový marketing WWW stránky
správa obsahu webu
příručkyÚdaje o názvu Obsahový marketing / Tomáš Procházka, Josef Řezníček Záhlaví-jméno Procházka, Tomáš (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2014 Fyz.popis 224 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-4152-6 Číslo nár. bibl. cnb002535381 Poznámky Údaje o odpovědnosti na obálce: Josef Řezníček, Tomáš Procházka Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Řezníček, Josef (Autor)
Předmět.hesla správa obsahu webu Předmět.hesla internetový marketing * WWW stránky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 , 004.738.12 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým stránkám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1