Počet záznamů: 1  

Obsahový marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Procházka, Tomáš - Author
    1. vyd. - Brno : Computer Press, 2014 - 224 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-4152-6
      Řezníček, Josef - Author
     internetový marketing  WWW stránky
    správa obsahu webu
     příručky
    Obsahový marketing
    Title statementObsahový marketing / Tomáš Procházka, Josef Řezníček
    Main entry-name Procházka, Tomáš (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2014
    Phys.des.224 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-4152-6
    National bibl. num.cnb002535381
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteÚdaje o odpovědnosti na obálce: Josef Řezníček, Tomáš Procházka
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Řezníček, Josef (Author)
    Subj. Headingsspráva obsahu webu
    Subj. Headings internetový marketing * WWW stránky
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:004.738.5 , 004.738.12 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Obsahový marketing
    Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu. Web ke knize přímo z dílny autorů: http://marketingobsahem.cz O autorech: Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým strán­kám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu. Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.