Počet záznamů: 1  

Zvyšování úrovně vědomostí v nižších třídách počáteční školy


  1.  Bogojavlenskij, Dmitrij Nikolajevič - Autor
    1. vyd. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966 - 178, [4] s. ; 8°
    Na pomoc učitelům a vychovatelům
      Menčinskaja, Natal'ja Aleksandrovna, - Autor   Skalková, Jarmila, - Autor úvodu atd.   Knězů, Věra, - Autor úvodu atd.   Pešinová, Hana - Autor úvodu atd.
     základní školy  žáci  výchova a vzdělávání
     studie
    SignaturaC 59.038
    Umístění
    Zvyšování úrovně vědomostí v nižších třídách počáteční školy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.038   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuZvyšování úrovně vědomostí v nižších třídách počáteční školy / [autoři:] D.N. Bogojavlenskij , N.A. Menčinská ; z rus. orig. Putipovyšenija kačestva usvojenija znanij v načaľnych klassach přel. [kol.] ; předml.: J. Skalková-Procházková ; V. Knězů a H. Pešinová: Koncepce učení v pracích D.N. Bogojavlenského a N.A. Menčinské, doslov
    Záhlaví-jméno Bogojavlenskij, Dmitrij Nikolajevič (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966 (Brno : Rudé právo)
    Fyz.popis178, [4] s. ; 8°
    Číslo nár. bibl.cnb000490748
    Edice Na pomoc učitelům a vychovatelům
    Poznámky2200 výt.. Pozn. a odkazy na lit.. Obálka a vazba: J. Valoušek
    Dal.odpovědnost Menčinskaja, Natal'ja Aleksandrovna, 1905-1984 (Autor)
    Skalková, Jarmila, 1924-2009 (Autor úvodu atd.)
    Knězů, Věra, 1932- (Autor úvodu atd.)
    Pešinová, Hana (Autor úvodu atd.)
    Předmět.hesla základní školy - Sovětský svaz * žáci - Sovětský svaz * výchova a vzdělávání - Sovětský svaz
    Forma, žánr studie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 37.0 , 376 , 373.3.011.3-052 , (47+57) , 373.3 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Zvyšování úrovně vědomostí v nižších třídách počáteční školy
    Vybrané stati z knihy známých sovětských pedagogických psychologů řeší komplex otázek didakticko-metodických a pedagogicko-psychologických. Na konkrétních příkladech každodenní učitelovy práce objasňují vlastní podstatu vyučovacího procesu a zdůrazňují úsilí o aktivní činnost žáků při hodinách čtení, aritmetiky, geometrie a přírodovědy. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.