Počet záznamů: 1  

Jak funguje Google

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Schmidt, Eric, 1955- - Autor
    Vydání první - 318 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-7462-749-1
      Rosenberg, Jonathan B., - Autor   Eagle, Alan - Autor   Page, Larry, - Autor úvodu atd.   Bednarski, Martin, - Překladatel
    Google (firma)
     počítačový průmysl  podnikání  podnikový management  úspěch v podnikání
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 362.906
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Jak funguje Google
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 362.906   

    Uniform title How Google works. Česky
    Title statementJak funguje Google / Eric Schmidt & Jonathan Rosenberg s Alanem Eaglem ; a s předmluvou Larryho Page ; z anglického originálu How Google works ... přeložil Martin Bednarski
    Main entry-name Schmidt, Eric, 1955- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationBrno : Jota, 2015
    Phys.des.318 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-7462-749-1
    National bibl. num.cnb002706597
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Rosenberg, Jonathan B., 1956- (Author)
    Eagle, Alan (Author)
    Page, Larry, 1973- (Author of introduction)
    Bednarski, Martin, 1976- (Translator)
    Subj. Headings Google (firma) * počítačový průmysl - Spojené státy americké * podnikání - Spojené státy americké * podnikový management * úspěch v podnikání
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 004.38:338.45 , 658.114 , 658 , 658:17.024.4 , (73) , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Jak funguje Google
    Pohled do nitra světoznámé firmy očima jejích vedoucích představitelů.Kdo jsou „chytří kreativci“? Vaši rodiče se mýlili – nepořádnost je ctnost. Legrace musí být. Vyžeňte ničemy a přilákejte primadony. Představte si nepředstavitelné. Eric Schmidt a Jonathan Rosenberg nastoupili do společnosti Google před více než deseti lety jako zkušení řídící pracovníci technologických firem. Google byl již tehdy proslulý tím, že dělal věci jinak a odrážel vizionářské – a často protichůdné – principy svých zakladatelů Larryho Page a Sergeje Bryna. Oba si uvědomili, že pokud chtějí uspět, musí změnit své chápání toho, jak funguje management a byznys.Jak funguje Google je zábavná a strhující kniha plná lekcí, které se Eric a Jonathan naučili při budování firmy. Vysvětlují, jak technologie přesunula rovnováhu sil od firem ke spotřebitelům a že jediným způsobem, jak v tomto neustále se měnícím prostředí uspět, je vytvářet vysoce kvalitní produkty a přitáhnout nový typ mnohostranných zaměstnanců, kterým přezdívají „chytří kreativci“. Na tématech jako firemní kultura, strategie, talent, rozhodovací proces, komunikace, inovace či řešení problémů autoři ilustrují manažerská pravidla bezpočtem anekdot a historek zevnitř Googlu, z nichž mnohé se na veřejnost dostávají vůbec poprvé.Poučná a vtipná kniha o firmě, která proslula svou „jinakostí“. Vymýšlení technologických novinek a jejich uvádění na trh nemusí být tak nudné, jak se leckomu může zdát.  ** *  Eric Schmidt nastoupil do společnosti Google v roce 2001 a pomáhal při jejím rozvoji z rozjíždějící se firmičky v Silicon Valley po globálního lídra v oblasti technologií. V letech 2001 až 2011 v ní působil jako výkonný ředitel (CEO), od roku 2011 pak jako výkonný předseda, jenž má na starosti vnější záležitosti jako budování partnerství a širších obchodních vztahů. Vystudovaný elektroinženýr a počítačový odborník před nástupem do Googlu pracoval ve vedoucích pozicích firem Novell a Sun Microsystems. Je také filantrop, jenž se skrze rodinnou nadaci zaměřuje na klimatické změny, včetně podpory studia mořského života, na vzdělání, zejména průkopnický výzkum a technologie v přírodních vědách i technických oborech. Jonathan Rosenberg se poprvé setkal s Larrym Pagem a Sergejem Brynem v roce 2000, o dva roky později přijal (napotřetí) nabídku zaměstnání v jejich firmě. Působil v ní do roku 2011 v pozici viceprezidenta produktového oddělení a dohlížel na návrh, vývoj a rozvoj produktů pro spotřebitele, inzerenty a partnery. Pomáhal vyvíjet postupy přijímání zaměstnanců a zavádět firemní komunikační a marketingové postupy. Dnes působí jako poradce výkonného ředitele společnosti Larryho Page. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.