Počet záznamů: 1  

Jak se učíme

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Carey, Benedict, 1960- - Autor
    1. vydání - 247 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-265-0349-1
      Hegedüsová, Romana - Překladatel
     učení
     příručky
    SignaturaC 362.210
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Jak se učíme
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 362.210   

    Unifikovaný název How we learn. Česky
    Údaje o názvuJak se učíme : překvapivá pravda o tom, kdy, kde a jak se učíme / Benedict Carey ; překlad Romana Hegedüsová
    Záhlaví-jméno Carey, Benedict, 1960- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : Bizbooks, 2015
    Fyz.popis247 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0349-1
    Číslo nár. bibl.cnb002695323
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Hegedüsová, Romana (Překladatel)
    Předmět.hesla učení
    Forma, žánr příručky
    Konspekt159.95 - Vyšší duševní procesy
    MDT 159.953.5 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Druh dok.KNIHY
    Jak se učíme
    Ať už jste o správném učení slyšeli v životě cokoli, zapomeňte na to! Benedict Carey, oceňovaný vědecký reportér z New York Times, shrnul dosavadní poznatky z oblasti výzkumu lidské paměti a servíruje je čtenáři zároveň s praktickými a použitelnými radami. Vše je prý jinak, než jsme si mysleli. Učení můžeme praktikovat mnohem jednodušeji a příjemněji a výsledků dosáhnout s menším úsilím, než jsme zvyklí. Ticho, klid, soustředění se jen na jednu věc a biflování? Kdeže! Klidně si můžeme pustit muziku a dělat pět věcí najednou. Náš mozek si s tím hravě poradí a ještě nás odmění tím, že si budeme pamatovat víc. Jen musíme vědět, jak na něj! V knize najdete konkrétní odpovědi na tyto a další PRAKTICKÉ otázky: Je lepší trénovat jednu dovednost, dokud ji automaticky nezvládnete, nebo se učit víc věcí najednou? Co je nejčastějším důvodem „vybouchnutí“ u zkoušky, když jste si mysleli, že jste pečlivě připraveni? Jsou vůbec k něčemu zápisky a poznámky, které si na přednáškách či kdekoliv, kde nasáváte nové informace, děláte? Vadí vyrušování od učení? K čemu je a není dobré tzv. biflování? Jaký vliv má na učení spánek? Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.