Počet záznamů: 1  

Rozumově nadaní studenti s poruchou učení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2014 - 140 s. : il. (některé barev.) ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-7520-7
      Portešová, Šárka, - Autor
     talentované děti  specifické poruchy učení  speciální pedagogika
     kolektivní monografie
    SignaturaC 361.928
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Rozumově nadaní studenti s poruchou učení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.11.2024)C 361.928   

    Údaje o názvuRozumově nadaní studenti s poruchou učení : cesty od školních výkonových paradoxů k úspěchu / Šárka Portešová ... [et al.]
    Část názvuCesty od školních výkonových paradoxů k úspěchu
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2014
    Fyz.popis140 s. : il. (některé barev.) ; 23 cm
    ISBN978-80-210-7520-7
    Číslo nár. bibl.cnb002682546
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Portešová, Šárka, 1968- (Autor)
    Dal.odpovědnost Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny (Jiná role)
    Předmět.hesla talentované děti * specifické poruchy učení * speciální pedagogika
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 373.3.011.3-052-056.45 , 616.89-008.43 , 376 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Rozumově nadaní studenti s poruchou učení
    Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.