Počet záznamů: 1  

Ego versus EQ

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Shirkani, Jen - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2014 - 199 s. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-275-8
     management  řídící práce  profesní úspěch  emoční inteligence
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 361.952
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Ego versus EQ
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 361.952   

    Údaje o názvuEgo versus EQ : osm pastí emocionální inteligence a jak se s nimi vyrovnávají manažeři / Jen Shirkani ; [z anglického originálu ... přeložil Aleš Lisa]
    Část názvuOsm pastí emocionální inteligence a jak se s nimi vyrovnávají manažeři
    Záhlaví-jméno Shirkani, Jen (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2014
    Fyz.popis199 s. ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-275-8
    Číslo nár. bibl.cnb002639264
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálEgo vs. EQ
    Předmět.hesla management * řídící práce * profesní úspěch * emoční inteligence
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005 , 316.46/.47 , 331.101.3 , 159.942 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Druh dok.KNIHY
    Ego versus EQ
    Autorka, specialistka v oboru emocionální inteligence, na základě mnohaleté zkušenosti konzultantky, lektorky a koučky předkládá praxí ověřené strategie umožňující vyhnout se nástrahám neúměrného prosazování vlastních osobnostních charakteristik, které manažerům ukládá jejich ego. Autorka výstižně, s mimořádnou invencí a humorem popisuje osm nástrah, s nimiž se manažeři potýkají, včetně možností, jak se s nimi vyrovnat. Skvěle spojuje teorii se svými zkušenostmi a předkládá postupy, jež umožní lídrům identifikovat nejčastější příčiny jejich neefektivního chování, i cenné rady, jak toto chování změnit. Překlad z angličtiny Aleš Lisa. Udržet se na samém vrcholu organizace není snadné – počty těch, jimž se to podařilo, jsou toho důkazem. Vrcholoví manažeři se často musí vyrovnat s mnoha vlivy, které s sebou svět byznysu přináší - s působením tržních sil na straně jedné či s preferencemi a vkusem zákazníků na straně druhé; musí často čelit snahám o skoupení většinového podílu ve firmě či dokonce jejímu nepřátelskému převzetí. Některým manažerům se však i přes to všechno podaří setrvat na samém vrcholu a uspět. Tento fakt nelze vysvětlit pouze pozitivním působením vnějších faktorů nebo tím, že měli výjimečné štěstí. Úspěšní lídři umějí nastolit a udržovat rovnováhu mezi svým egem a svou emocionální inteligencí (EQ). Jsou zkrátka vnímaví k emocionálnímu kontextu podnikatelských aktivit, dokáží tento kontext brát v úvahu a v souladu s ním adekvátně reagovat. Pasti či nástrahy, jež nám chystá naše ego, představují chyby, jichž se může dopustit kdokoli z nás. Ignorujeme zpětnou vazbu, jež se nám nezamlouvá, ztrácíme kontakt s lidmi v první linii, jsme přesvědčeni, že naše odborné znalosti jsou vším a ospravedlňují nedostatečnou schopnost vést a motivovat druhé, jsme vůči podřízeným arogantní a necitliví – to jsou jen některé z osmi pastí, popsaných v této knize, kam nás nepřiměřeně přebujelé ego může dovést a polapit nás do spárů a osidel působících ve světě byznysu a výše postavených manažerů, znamenajících však často strmý pád přinejmenším na nižší pracovní pozici. Tím, co nám může pomoci, abychom se takových hrubých chyb nedopouštěli, je rozvinutá emocionální inteligence. Autorka, specialistka v oboru emocionální inteligence, na základě mnohaleté zkušenosti konzultantky, lektorky a koučky předkládá praxí ověřené strategie umožňující vyhnout se nástrahám neúměrného prosazování vlastních osobnostních charakteristik, které manažerům ukládá jejich ego. Výstižně, s mimořádnou invencí a humorem popisuje osm pastí, s nimiž se manažeři potýkají, včetně možností, jak se s nimi vyrovnat a jak překonat svá „slepá místa“. Skvěle spojuje teorii se svými zkušenostmi a předkládá postupy, jež umožní lídrům identifikovat nejčastější příčiny jejich neefektivního chování, i cenné rady, jak toto chování změnit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.