Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Autor
    3., aktualiz. a dopl. vyd. - Praha : Grada, 2010 - 208 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3492-7
    Marketing
      Mikeš, Jiří, - Autor
     reklama a propagace  reklamní strategie  marketingová komunikace
     příručky
    SignaturaC 361.564
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Reklama
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 361.564   

    Údaje o názvuReklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Část názvuJak dělat reklamu
    Název na hřbetuReklama - jak dělat reklamu
    Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Údaje o vydání3., aktualiz. a dopl. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2010
    Fyz.popis208 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3492-7
    Číslo nár. bibl.cnb002131557
    Edice Marketing (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
    Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie * marketingová komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 659.113 , 658.8:316.77 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201012/contents/nkc20102131557_1.pdf
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Reklama
    Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.