Počet záznamů: 1  

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Mikulášková, Petra - Autor
    1. vyd. - Brno : Computer Press, 2015 - 408 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-4383-4
      Sedlák, Mirek - Autor
     elektronický obchod  elektronické podnikání  internetový marketing
     příručky
    SignaturaC 361.586
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 361.586 v1   

    Údaje o názvuJak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod / Petra Mikulášková, Miroslav Sedlák
    Část názvuInternetový obchod
    Záhlaví-jméno Mikulášková, Petra (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2015
    Fyz.popis408 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-4383-4 Kč 399.00
    Číslo nár. bibl.cnb002683254
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Sedlák, Mirek (Autor)
    Předmět.hesla elektronický obchod * elektronické podnikání * internetový marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.849:004.738 , 339:004.738 , 658.114:004.738 , 658.8:004.738.5 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
    Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá.V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.Co v této publikaci určitě nepřehlédnete?- Popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy- Jak stanovit ceny pro zboží, které chcete prodávat na e-shopu- Způsoby, jak dnes můžete váš e-shop propagovat- Úskalí pracovního dne, který vás čeká, když provozujete e-shop- Na co si dát pozor, když u vás zákazník reklamuje zboží- Jak vést podnikatelskou činnost tak, aby byla papírově v pořádkuO autorech:Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo.cz a zajišťuje marketingovou i administrační podporu pro jiné e-shopy. Zabývá se zejména prací se srovnávači zboží. O její činnosti se dozvíte na www.petramikulaskova.cz. E-shopům rozumí komplexně, proto vždy dokáže najít doporučení či tip, na koho se s problémem případně obrátit. Je autorkou 99 tipů pro e-shopy (www.99tipu.cz) a komplexního Eshopkurzu pro provozovatele e-shopů (www.Eshopkurz.cz). Miroslav Sedlák se zabývá tvorbou webových stránek na míru, podílel se na tvorbě mnoha e-shopů a pro spoustu z nich zajišťuje technické zázemí. O jeho činnosti se dozvíte na www.mireksedlak.cz. Pro všechny projekty Petry Mikuláškové zajišťuje technické zázemí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.