Počet záznamů: 1
Mikulášková, Petra - Autor
1. vyd. - Brno : Computer Press, 2015 - 408 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-4383-4
Sedlák, Mirek - Autor
elektronický obchod elektronické podnikání internetový marketing
příručkySignatura C 361.586 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod / Petra Mikulášková, Miroslav Sedlák Část názvu Internetový obchod Záhlaví-jméno Mikulášková, Petra (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2015 Fyz.popis 408 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-4383-4 Kč 399.00 Číslo nár. bibl. cnb002683254 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Sedlák, Mirek (Autor)
Předmět.hesla elektronický obchod * elektronické podnikání * internetový marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.849:004.738 , 339:004.738 , 658.114:004.738 , 658.8:004.738.5 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá.V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.Co v této publikaci určitě nepřehlédnete?- Popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy- Jak stanovit ceny pro zboží, které chcete prodávat na e-shopu- Způsoby, jak dnes můžete váš e-shop propagovat- Úskalí pracovního dne, který vás čeká, když provozujete e-shop- Na co si dát pozor, když u vás zákazník reklamuje zboží- Jak vést podnikatelskou činnost tak, aby byla papírově v pořádkuO autorech:Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo.cz a zajišťuje marketingovou i administrační podporu pro jiné e-shopy. Zabývá se zejména prací se srovnávači zboží. O její činnosti se dozvíte na www.petramikulaskova.cz. E-shopům rozumí komplexně, proto vždy dokáže najít doporučení či tip, na koho se s problémem případně obrátit. Je autorkou 99 tipů pro e-shopy (www.99tipu.cz) a komplexního Eshopkurzu pro provozovatele e-shopů (www.Eshopkurz.cz). Miroslav Sedlák se zabývá tvorbou webových stránek na míru, podílel se na tvorbě mnoha e-shopů a pro spoustu z nich zajišťuje technické zázemí. O jeho činnosti se dozvíte na www.mireksedlak.cz. Pro všechny projekty Petry Mikuláškové zajišťuje technické zázemí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1