Počet záznamů: 1  

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Soukal, Ivan, 1983- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 158 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-5465-9 (brož.)
      Draessler, Jan, - Autor
     bankovní služby  spotřebitelé  spotřebitelské chování
     monografie
    SignaturaC 360.309

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 360.3092681313259LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuZákladní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele / Ivan Soukal, Jan Draessler
    Osobní jméno Soukal, Ivan, 1983- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2014
    ISBN978-80-247-5465-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002650864
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Draessler, Jan, 1971- (Autor)
    Předmět.hesla bankovní služby * spotřebitelé * spotřebitelské chování
    Forma, žánr monografie
    Konspekt336.7 - Finance
    MDT 336.717 , 366-05 , 366.1 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...