Počet záznamů: 1  

Voliči, strany a negativní kampaň

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Lebedová, Eva, 1981- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2013 - 264 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN 978-80-7419-158-9 (brož.)
    Studie ;
     volební kampaň  negativní kampaň  politická komunikace  politický marketing
     monografie
    SignaturaC 359.799
    Umístění 324 - Volby
    Voliči, strany a negativní kampaň
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.799   

    Údaje o názvuVoliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová
    Část názvuPolitická komunikace v České republice
    Záhlaví-jméno Lebedová, Eva, 1981- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2013
    Fyz.popis264 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-7419-158-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002537239
    Edice Studie (Sociologické nakladatelství) ; 102
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla volební kampaň - Česko * negativní kampaň - Česko * politická komunikace - Česko * politický marketing - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt324 - Volby, volební kampaně, referenda
    MDT 324:342.849.2 , 32.019.51-022.212 , 316.772.4:32 , 32.019.5:659.1 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru324 - Volby
    Druh dok.KNIHY
    Voliči, strany a negativní kampaň
    O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize lze najít odpovědi na otázky:Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.