Počet záznamů: 1  

Voliči, strany a negativní kampaň

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Lebedová, Eva, 1981- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2013 - 264 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN 978-80-7419-158-9 (brož.)
    Studie ;
     volební kampaň  negativní kampaň  politická komunikace  politický marketing
     monografie
    SignaturaC 359.799
    Umístění 324 - Volby
    Voliči, strany a negativní kampaň
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.799   

    Title statementVoliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová
    Portion of titlePolitická komunikace v České republice
    Main entry-name Lebedová, Eva, 1981- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2013
    Phys.des.264 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-7419-158-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002537239
    Edition Studie (Sociologické nakladatelství) ; 102
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings volební kampaň - Česko * negativní kampaň - Česko * politická komunikace - Česko * politický marketing - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect324 - Volby, volební kampaně, referenda
    UDC 324:342.849.2 , 32.019.51-022.212 , 316.772.4:32 , 32.019.5:659.1 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru324 - Volby
    Document kindBOOKS
    Voliči, strany a negativní kampaň
    O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize lze najít odpovědi na otázky:Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.