Počet záznamů: 1
Motorické kompetence osob se zrakovým postižením
Janečka, Zbyněk, 1954- - Autor
1. vyd. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013 - 245 s. : il. (některé barev.), formuláře ; 29 cm
ISBN 978-80-244-3953-2 (brož.) :
Monografie
Bláha, Ladislav, - Autor
osoby se zrakovým postižením pohybová aktivita motorické schopnosti tělesná výchova sportovní aktivity
kolektivní monografieSignatura B 54.445 Umístění 796.01 - Teorie sportu. Estetika. Etika. Sportovní trénink Údaje o názvu Motorické kompetence osob se zrakovým postižením / Zbyněk Janečka, Ladislav Bláha a kolektiv Záhlaví-jméno Janečka, Zbyněk, 1954- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013 Fyz.popis 245 s. : il. (některé barev.), formuláře ; 29 cm ISBN 978-80-244-3953-2 (brož.) : neprodejné Číslo nár. bibl. cnb002587740 Edice/vedl.záhl. Univerzita Palackého. Monografie Poznámky Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstříky Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Bláha, Ladislav, 1964- (Autor)
Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Fakulta tělesné kultury (Jiná role)
Předmět.hesla osoby se zrakovým postižením * pohybová aktivita * motorické schopnosti * tělesná výchova * sportovní aktivity Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení MDT 316.344.6-056.262 , 796.012.6 , 613.71/.73 , 796.012.1 , 612.76 , 796.012.6:37.016 , 796.034.2 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 796.01 - Teorie sportu. Estetika. Etika. Sportovní trénink Druh dok. KNIHY Monografie zprostředkovává komplexní pohled na osoby se zrakovým postižením v širokém spektru věkových kategoriích z pohledu pohybových aktivit. Řeší otázky terminologie, klasifikace i zrakových vad. Dále autoři předkládají tři výzkumné studie, které mapují různé oblasti motorických kompetencí dětí, mládeže a dospělých se zrakovým postižením. Další kapitoly jsou pak věnovány psychomotorickým aspektům při hodnocení vývoje u dětí, mládeže a dospělých osob se zrakovým postižením a specifikům senzomotorického učení u zrakově postižených, včetně optimální regulace pohybu a utváření pohybových představ. V závěru práce jsou pak ukázky praktických možností pro rozvíjení pohybových aktivit dětí, mládeže a dospělých osob se zrakovým postižením. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1