Počet záznamů: 1
Vyd. 1. - Praha : Academia, 2014 - 438 s. : il. (některé barev.), 1 mapa ; 22 cm
ISBN 978-80-200-2372-8 (váz.)
Zahrádka, Pavel, - Editor
sociologie spotřeby individuální spotřeba spotřebitelské chování
kolektivní monografieSignatura C 359.872 Umístění 366 - Ochrana spotřebitele Údaje o názvu Spotřební kultura : historie, teorie a výzkum / Pavel Zahrádka (ed.) Obálkový název Don't buy this book Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Academia, 2014 Fyz.popis 438 s. : il. (některé barev.), 1 mapa ; 22 cm ISBN 978-80-200-2372-8 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002568687 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Zahrádka, Pavel, 1977- (Editor)
Předmět.hesla sociologie spotřeby * individuální spotřeba * spotřebitelské chování Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 316.33 - Ekonomická sociologie. Sociologie institucí, lidských sídel a komunit MDT 316.334.2:366.1 , 330.567.22 , 366.1 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 366 - Ochrana spotřebitele Druh dok. KNIHY Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1