Počet záznamů: 1  

Spotřební kultura

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Vyd. 1. - Praha : Academia, 2014 - 438 s. : il. (některé barev.), 1 mapa ; 22 cm
    ISBN 978-80-200-2372-8 (váz.)
      Zahrádka, Pavel, - Editor
     sociologie spotřeby  individuální spotřeba  spotřebitelské chování
     kolektivní monografie
    SignaturaC 359.872
    Umístění 366 - Ochrana spotřebitele
    Spotřební kultura
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.872   

    Údaje o názvuSpotřební kultura : historie, teorie a výzkum / Pavel Zahrádka (ed.)
    Obálkový názevDon't buy this book
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Academia, 2014
    Fyz.popis438 s. : il. (některé barev.), 1 mapa ; 22 cm
    ISBN978-80-200-2372-8 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002568687
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Zahrádka, Pavel, 1977- (Editor)
    Předmět.hesla sociologie spotřeby * individuální spotřeba * spotřebitelské chování
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt316.33 - Ekonomická sociologie. Sociologie institucí, lidských sídel a komunit
    MDT 316.334.2:366.1 , 330.567.22 , 366.1 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru366 - Ochrana spotřebitele
    Druh dok.KNIHY
    Spotřební kultura
    Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.