Počet záznamů: 1
Janouch, Viktor, 1961- - Autor
2. vyd. - V Brně : Computer Press, 2014 - 376 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-4311-7 (brož.)
internetový marketing
příručkySignatura C 359.747 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Internetový marketing / Viktor Janouch Záhlaví-jméno Janouch, Viktor, 1961- (Autor) Údaje o vydání 2. vyd. Vyd.údaje V Brně : Computer Press, 2014 Fyz.popis 376 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-4311-7 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002616749 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla internetový marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1