Počet záznamů: 1
Ježek, Vlastimil, 1963- - Autor
1. vyd. - V Praze : Akademie múzických umění, 2014 - 145 s. ; 20 cm
ISBN 978-80-7331-304-3 (brož.)
Management umění - umění managementu ;
Jirák, Jan, - Autor
masmédia masmédia
učebnice vysokých školSignatura C 359.417 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Title statement Média a my / Vlastimil Ježek, Jan Jirák Main entry-name Ježek, Vlastimil, 1963- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data V Praze : Akademie múzických umění, 2014 Phys.des. 145 s. ; 20 cm ISBN 978-80-7331-304-3 (brož.) National bibl. num. cnb002624491 Edition Management umění - umění managementu ; 4 Note Na obálce nad názvem: Akademie múzických umění v Praze, Divadelní fakulta, katedra produkce Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Jirák, Jan, 1958- (Author)
Another responsib. Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta. Katedra produkce (Other)
Subj. Headings masmédia * masmédia - Česko Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 316.774 , (437.3) , (075.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Document kind BOOKS Média a my - Vlastimil Ježek, Jan Jirák. Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti mediální teorie i praxe tak, aby zůstala zachována odborná erudice textu, který má mít současně propedeutický charakter, a přitom vycházet vstříc potřebám a zájmům uměleckého oboru. Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti. Průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace. Charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby, nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam pečlivě vybrané doporučené literatury a ucelený přehled pramenů ke studiu médií a mediální legislativy České republiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1