Počet záznamů: 1  

Hra a její využití v předškolním vzdělávání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Suchánková, Eliška - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2014 - 182 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0698-9
     předškolní výchova  hra  vývoj dítěte
     monografie
    SignaturaC 359.179
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Hra a její využití v předškolním vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.179   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 359.179 b   

    Údaje o názvuHra a její využití v předškolním vzdělávání / Eliška Suchánková
    Záhlaví-jméno Suchánková, Eliška (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2014
    Fyz.popis182 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0698-9
    Číslo nár. bibl.cnb002614208
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla předškolní výchova * hra * vývoj dítěte
    Forma, žánr monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 373.2 , 37.091.33 , 159.922.72 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Hra a její využití v předškolním vzdělávání
    Předškolní věk je považován za věk hry, neboť hra tvoří základní činnost dítěte v tomto období. Prostřednictvím hry dítě poznává svět. Ve světě hry, tj. ve světě symbolů, fantazie, snů a přání uspokojuje své potřeby a vyjadřuje sebe samo, rozvíjí svůj intelekt, tvořivost, vyjadřuje emoce, socializuje se. Současné pojetí předškolního vzdělávání klade na hru dítěte velký důraz. Považuje ji za nástroj rozvíjení dětské osobnosti, za základní metodu, kterou je třeba při výchově a vzdělávání dětí užívat, aby byl naplněn vzdělávací obsah kurikula. Učení hrou by mělo být prožitkové a kooperativní, mělo by být založeno na přímých zážitcích dítěte, mělo by podporovat zvídavost, radost z učení a zájem o objevování. Předškolní vzdělávání má navazovat na spontánní činnosti dítěte, jeho vlastní plány, zájmy, potřeby a vůli. V tomto duchu má dítě dále cíleně podněcovat a stimulovat tak, aby byly naplněny cíle předškolního vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.