Počet záznamů: 1  

Úspěšně s kůží na trh

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Gordon-Smith, Rostya, 1949- - Autor
    Vyd. 1. - Roztoky u Prahy : iNSiGNiS, 2010 - 230 s. : barev. il., portréty ; 17 x 25 cm
    ISBN 978-80-86353-07-4 (váz.)
      Staňková, Věra, - Autor
     osobní image  sebeuvědomování  sebeřízení  sociální sítě  sociální komunikace  seberealizace  úspěch
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 359.033
    Umístění 159.923 - Psychologie osobnosti
    Úspěšně s kůží na trh
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.033   

    Údaje o názvuÚspěšně s kůží na trh : 13 kapitol jak si vybudovat dobré jméno / Rostya Gordon-Smith, Věra Staňková
    Záhlaví-jméno Gordon-Smith, Rostya, 1949- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeRoztoky u Prahy : iNSiGNiS, 2010
    Fyz.popis230 s. : barev. il., portréty ; 17 x 25 cm
    ISBN978-80-86353-07-4 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002158100
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Staňková, Věra, 1966- (Autor)
    Předmět.hesla osobní image * sebeuvědomování * sebeřízení * sociální sítě * sociální komunikace * seberealizace * úspěch
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 159.923.5 , 165.242.1 , 316.472.4 , 316.77 , 316.628 , 17.024.4 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201101/contents/nkc20102158100_1.pdf
    Ve volném výběru159.923 - Psychologie osobnosti
    Druh dok.KNIHY
    Úspěšně s kůží na trh
    V dnešním světě existuje mnoho lidí, kteří něco dovedou. Ne každý však dokáže svoji práci či znalosti prodat. Lidově řečeno – jít se svou kůží na trh. Tato kniha přináší inspiraci všem, kteří se o to chtějí pokusit. Kteří chtějí vystoupit z anonymity, získat si respekt svého okolí, vést lidi, řídit lépe týmy a prezentovat své názory i myšlenky na veřejnosti, a stát se tak veřejně aktivními a známými lidmi. Populárně-naučná kniha shrnuje více než dvacetileté zkušenosti obou autorek v oblasti řízení lidí, marketingu a médií. Je doplněna celou řadou citátů, příkladů z praxe, příběhů ze života a několika rozhovory se zajímavými lidmi z oblasti podnikání, umění a sportu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.