Počet záznamů: 1  

Input, process and product

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1st ed. - Brno : Masaryk University Press, 2012 - 352 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-5896-5 (brož.)
      Thomas, James, - Editor   Boulton, Alex - Editor
     studium jazyků  jazyková výuka  korpusová lingvistika  počítačová lingvistika
     sborníky konferencí
    SignaturaC 358.717
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Input, process and product
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 358.717   

    Údaje o názvuInput, process and product : developments in teaching and language corpora / edited by James Thomas, Alex Boulton
    Část názvuDevelopments in teaching and language corpora
    Údaje o vydání1st ed.
    Vyd.údajeBrno : Masaryk University Press, 2012
    Fyz.popis352 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-210-5896-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002393703
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Dal.odpovědnost Thomas, James, 1946- (Editor)
    Boulton, Alex (Editor)
    Předmět.hesla studium jazyků * jazyková výuka * korpusová lingvistika * počítačová lingvistika
    Forma, žánr sborníky konferencí
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT 81'24 , 81'322.2 , 81'322 , (062.534)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Druh dok.KNIHY
    Input, process and product
    Kniha se zabývá rozmanitými způsoby využití jazykových korpusů při výuce a při studiu cizího jazyka, a je rozdělena do čtyř oddílů. Oddíly 1 a 2 pohlížejí na korpus jako vstupní zdroj, zkoumají nejdříve obecně jak mohou korpusy obohatit výuku jazyka, poté na konkrétních případech ukazují, jak převést poznatky do praxe, a nakonec hodnotí jednotlivé využití korpusů studenty. Oddíly 3 a 4 tematizují korpus jako výstup, což představuje především srovnání s korpusy rodilých mluvčích a následnou identifikaci „chyb“ či problémových oblastí, ale také ukazují, co studenti mohou vědět a skutečně ví v různých úrovních pokročilosti, a pokouší se zodpovědět na otázku, co nám tyto informace říkají o samotném procesu učení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.