Počet záznamů: 1
Hodnota a e-business
Klapalová, Alena, 1964- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 179 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-5506-3 (brož.)
hodnotový management informační technologie komunikační technologie podnikatelské sítě elektronické podnikání
monografieSignatura C 358.700 Umístění 005.5 - Metody řízení. Plánování. Kontrola Údaje o názvu Hodnota a e-business / Alena Klapalová Záhlaví-jméno Klapalová, Alena, 1964- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2011 Fyz.popis 179 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5506-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002342600 Poznámky Nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla hodnotový management * informační technologie * komunikační technologie * podnikatelské sítě * elektronické podnikání Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 005:330.133.1 , 004 , 621.39+004.7 , 005.56 , 658.114:004.738 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.5 - Metody řízení. Plánování. Kontrola Druh dok. KNIHY Unifikovaný název Christian astrology. Česky Údaje o názvu Křesťanská astrologie / William Lilly ; přeložil Jindřich Veselý Záhlaví-jméno Lilly, William, 1602-1681 (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Volvox Globator, 2015 Fyz.popis 931 stran : ilustrace, faksimile ; 22 cm ISBN 978-80-7511-058-9 Číslo nár. bibl. cnb002637010 Edice Alef (Volvox Globator) ; 47 Poznámky Přeloženo z angličtiny. Přetisk vydání: London : Brudenell for John Partridge and Humpb. Blunden, in Blackfriers, 1647. Obsahuje rejstřík Předmět.hesla astrologie * astrologické domy * efemeridy * křesťanství * horoskopy Forma, žánr monografie * příručky Konspekt 133 - Ezoterismus. Okultismus Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1