Počet záznamů: 1  

Hodnota a e-business

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Klapalová, Alena, 1964- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 179 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5506-3 (brož.)
     hodnotový management  informační technologie  komunikační technologie  podnikatelské sítě  elektronické podnikání
     monografie
    SignaturaC 358.700
    Umístění 005.5 - Metody řízení. Plánování. Kontrola
    Hodnota a e-business
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.700   

    Údaje o názvuHodnota a e-business / Alena Klapalová
    Záhlaví-jméno Klapalová, Alena, 1964- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Fyz.popis179 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5506-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002342600
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla hodnotový management * informační technologie * komunikační technologie * podnikatelské sítě * elektronické podnikání
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 005:330.133.1 , 004 , 621.39+004.7 , 005.56 , 658.114:004.738 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.5 - Metody řízení. Plánování. Kontrola
    Druh dok.KNIHY
    Hodnota a e-business
    Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.