Počet záznamů: 1  

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Siegel, Eric, 1968- - Autor
    1. vyd. - Brno : BizBooks, 2014 - 318 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-265-0168-8 (brož.)
      Davenport, Thomas H., - Autor
     ekonomické prognózování  predikce  lidské chování
     monografie
    SignaturaC 359.933
    Umístění 338.1/.2 - Hospodářská politika. Plánování. Ekonomické cykly
    Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.933   

    Title statementKdo klikne, koupí, lže nebo zemře : síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky / Eric Siegel ; [Thomas H. Davenport ; překlad Ivo Magera]
    Portion of titleSíla předpovědí pomocí prediktivní analytiky
    Main entry-name Siegel, Eric, 1968- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : BizBooks, 2014
    Phys.des.318 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0168-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002539625
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalPredictive analytics: power to predict who will click, buy, lie, or die
    Another responsib. Davenport, Thomas H., 1954- (Author)
    Subj. Headings ekonomické prognózování * predikce * lidské chování
    Form, Genre monografie
    Conspect33 - Ekonomie
    UDC 338.27 , 303.094.6 , 159.95 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru338.1/.2 - Hospodářská politika. Plánování. Ekonomické cykly
    Document kindBOOKS
    Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře
    Prediktivní analytika pro každého. I tak lze charakterizovat tuto sofistikovanou knihu, která je plně přístupná i čtenářům-„neanalytikům“. Počítače lze ze záplavy dostupných dat doslova naučit predikovat chování konkrétních jednotlivců, např. zákazníků, internetových uživatelů, pacientů a pojištěnců, voličů, studentů, zaměstnanců, dlužníků, podvodníků či zločinců – a chytré firmy tak již činí: např. modelují, kdo pravděpodobně klepne myší na reklamu, provede nákup, hodlá ukončit smlouvu, podvádí nebo v blízké době zemře – což se zvláště v oborech jako je marketing a prodej, finanční či pojistné riziko, zdravotní péče, filtrování spamu nebo boj s kriminalitou, nesmírně počítá. Autor ve čtivé knize představuje nejzajímavější existující aplikace a případové studie tvorby předpovědí i výzvy pro jejich další zdokonalování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.