Počet záznamů: 1
Bode, Thilo, 1947- - Autor
Praha : Rybka Publishers, 2014 - 201 s. ; 22 cm
ISBN 978-80-87950-02-9 (váz.) :
potravinářský průmysl potravinářský průmysl zásobování potravinami kvalita potravin výživa člověka ochrana spotřebitele nekalé obchodní praktiky
literatura faktuSignatura C 358.141 Umístění 664 - Potravinářství Údaje o názvu HP listy Další variantní názvy H. P. listy Záhlaví-korpor. Horní Planá (Česko). Městský úřad (Autor) (Nakladatel, vydavatel) Nakladatel Horní Planá : Městský úřad, 1991- Číslo nár. bibl. cnb000992856 Vydáváno [Roč. 1, č. 1 (1991)]- Poznámky Číslování ročníku: od r. 2000-. Vydavatel: město Horní Planá. Průběžné číslování. Chybné číslování ročníků od roku 2022. Změna signatury: ČC 6.044: od r. 2015- Údaje o názvu Podvody na talíři : jak nás obelhávají potravinářské koncerny / Thilo Bode ; [z německého originálu ... přeložil Vladimír Čadský] Záhlaví-jméno Bode, Thilo, 1947- (Autor) Vyd.údaje Praha : Rybka Publishers, 2014 Fyz.popis 201 s. ; 22 cm ISBN 978-80-87950-02-9 (váz.) : 239.00 Kč Číslo nár. bibl. cnb002607748 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a internetové odkazy Originál Essensfälscher - Was uns die Lebensmittelkonzerne auf die Teller lügen Předmět.hesla potravinářský průmysl - země Evropské unie * potravinářský průmysl - morální a etické aspekty * zásobování potravinami - sociální aspekty * kvalita potravin * výživa člověka * ochrana spotřebitele * nekalé obchodní praktiky Forma, žánr literatura faktu Konspekt 664 - Potravinářský průmysl MDT 663/664-021.465 , 347.132.14:339.192 , 366.5 , 346.548 , 338.439 , 1 , 316 , 663/664 , 641/642 , 612.39 , 613.2 , 616.3-008 , (0:82-96) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 664 - Potravinářství Druh dok. KNIHY Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potravinářského průmyslu, ve své knize nemilosrdně odhaluje skandální záludné strategie a nekalé praktiky potravinářských koncernů, postrádajících jakékoli zábrany. Od zavádějících a klamavých etiket na potravinách, jež spotřebitele vědomě uvádějí v omyl nebo mu poskytují záměrně matoucí informace, po pochybnou kvalitu, či spíše nekvalitu samotných potravinářských „produktů“ uváděných na trh za podpory bombastických lživých reklamních kampaní – to vše je součástí důmyslné strategie, proti níž je spotřebitel bezmocný a kterou přímo či nepřímo posvěcují naši političtí zástupci. Odhalení a závěry, které kniha Povody na talíři předkládá, jsou v dnešním globalizovaném světě který se vymkl z kloubů, platné nejen pro Německo, ale pro celou Evropu. České vydání bylo navíc doplněno a rozšířeno tak, aby zohledňovalo situaci v České republice. Kupujete si produkty označené „fitness“? Fit po nich nebudete, zato přiberete. Vyhledáváte tradiční regionální produkty připravené podle původních receptů? Třeba taková schwarzwaldská šunka: ze všech 750 000 prasat, která se každý rok na takzvanou schwarzwaldskou šunku zpracují, nepochází ze Schwarzwaldu ani jedno – všechna totiž pochází z velkochovů z celé Evropy. Anebo „tradiční česká“ majonéza Poličanka: oproti tradiční receptuře obsahuje osmkrát méně žloutků, v nezávislých testech kvality propadla, a přesto se chlubí prestižní národní značkou Klasa udělovanou ministrem zemědělství! Vybíráte si „zdravé“ výrobky pro děti? To jsou nejčastěji jen skryté kalorické bomby plné cukru. Nápoje z jablek s pečetí bio? Ty mnohdy žádné jablko ani neviděly… Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1