Počet záznamů: 1
Moleman, Yolanda - Autor
1. vyd. - Praha : Raná péče EDA, 2014 - 111 s. : barev. il. ; 23 cm
ISBN 978-80-260-5862-5 (brož.)
Broek, E. G. C. van den - Autor Eijden, Ans van - Autor
děti se zrakovým postižením nevidomé děti vývoj dítěte hry dětské hry hračky
příručkySignatura C 357.690 Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání Údaje o názvu Rosteme hrou : vývoj a podpora hry dětí se zrakovým postižením / Yolanda Moleman, Ellen van den Broek, Ans van Eijden ; [překlad Alžběta Havlínová, Jindřich Jílek] Část názvu Vývoj a podpora hry dětí se zrakovým postižením Záhlaví-jméno Moleman, Yolanda (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Raná péče EDA, 2014 Fyz.popis 111 s. : barev. il. ; 23 cm ISBN 978-80-260-5862-5 (brož.) Poznámky Přeloženo z holandštiny. 750 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál Spelontwikkeling en spelbegeleiding van slechtziende en blinde kinderen Dal.odpovědnost Broek, E. G. C. van den (Autor)
Eijden, Ans van (Autor)
Předmět.hesla děti se zrakovým postižením * nevidomé děti * vývoj dítěte * hry * dětské hry * hračky Forma, žánr příručky Konspekt 159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie MDT 316.344.6-056.262-053.2 , 159.922.72 , 612.65 , 379.8:793/796 , 796.11 , 688.7 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání Druh dok. KNIHY Hrají si děti se zrakovým postižením stejným způsobem jako děti běžně vidící? Jak se učí nevidomé děti imitovat hru jiných dětí? Mohou se děti s postižením zraku naučit hrát si společně mezi sebou i s ostatními dětmi? Jaké jsou překážky ve vývoji jejich hry? Mohou se také děti se zrakovým a mentálním postižením naučit si hrát? Raná péče EDA vydala unikátní knihu, která čtivým, ale zároveň odborně fundovaným způsobem odpovídá na všechny tyto otázky. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1