Počet záznamů: 1  

Vytvořte si vlastní značku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Purkiss, John - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Synergie, c2014 - 198 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7370-295-3
      Royston-Lee, David - Autor
     rozvoj kariéry  osobní image  osobní prezentace  marketing  úspěch v podnikání
    osobní branding osobní značka
     příručky
    SignaturaC 357.243
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Vytvořte si vlastní značku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 357.243   

    Údaje o názvuVytvořte si vlastní značku : proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt / John Purkiss a David Royston-Lee ; [z anglického originálu ... přeložila Markéta Hrbková]
    Záhlaví-jméno Purkiss, John (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Synergie, c2014
    Fyz.popis198 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7370-295-3
    Číslo nár. bibl.cnb002571980
    OriginálBrand you
    Dal.odpovědnost Royston-Lee, David (Autor)
    Předmět.heslaosobní branding osobní značka
    Předmět.hesla rozvoj kariéry * osobní image * osobní prezentace * marketing * úspěch v podnikání
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 005.966 , 159.923.5 , 316.625 , 339.138 , 658:17.024.4 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Vytvořte si vlastní značku
    Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak cítit se dobře vykonávat zaměstnání, které vám skutečně sedí. Zkrátka o to, abyste byli pro sebe i své obchodní partnery či zaměstnavatele "dobrou značkou". Klíčem k vytvoření vlastní značky je znát sám sebe. Tato kniha vám poskytne hlubší porozumění tomu, kdo vlastně jste a co umíte nejlépe. Svět se totiž mění, šíří se kariérní portfolia, která se stala novým trendem, loajalita ustoupila a není možné očekávat, že vám zajistí stálé zaměstnání. Základem se stalo osobní nasazení. Už nestačí být dobrý v tom, co člověk dělá. Musíte umět sami sebe prodat. Pokud si vytvoříte silnou osobní značku, zaměstnavatel vás bude dobře platit v naději, že zůstanete. Člověk je ale nucen měnit zaměstnání častěji než dřív. Proto je dobré zanechávat svou vlastní stopu. Někdo vás třeba vyhodí, ale bude vás chtít získat někdo jiný. Je mnohem lepší být zaměstnatelným než zaměstnaným.  Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.