Počet záznamů: 1  

Vytvořte si vlastní značku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Purkiss, John - Author
    Vyd. 1. - Praha : Synergie, c2014 - 198 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7370-295-3
      Royston-Lee, David - Author
     rozvoj kariéry  osobní image  osobní prezentace  marketing  úspěch v podnikání
    osobní branding osobní značka
     příručky
    Call numberC 357.243
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Vytvořte si vlastní značku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 29.11.2024)C 357.243   

    Title statementVytvořte si vlastní značku : proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt / John Purkiss a David Royston-Lee ; [z anglického originálu ... přeložila Markéta Hrbková]
    Main entry-name Purkiss, John (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Synergie, c2014
    Phys.des.198 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7370-295-3
    National bibl. num.cnb002571980
    OriginalBrand you
    Another responsib. Royston-Lee, David (Author)
    Subj. Headingsosobní branding osobní značka
    Subj. Headings rozvoj kariéry * osobní image * osobní prezentace * marketing * úspěch v podnikání
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 005.966 , 159.923.5 , 316.625 , 339.138 , 658:17.024.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Vytvořte si vlastní značku
    Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak cítit se dobře vykonávat zaměstnání, které vám skutečně sedí. Zkrátka o to, abyste byli pro sebe i své obchodní partnery či zaměstnavatele "dobrou značkou". Klíčem k vytvoření vlastní značky je znát sám sebe. Tato kniha vám poskytne hlubší porozumění tomu, kdo vlastně jste a co umíte nejlépe. Svět se totiž mění, šíří se kariérní portfolia, která se stala novým trendem, loajalita ustoupila a není možné očekávat, že vám zajistí stálé zaměstnání. Základem se stalo osobní nasazení. Už nestačí být dobrý v tom, co člověk dělá. Musíte umět sami sebe prodat. Pokud si vytvoříte silnou osobní značku, zaměstnavatel vás bude dobře platit v naději, že zůstanete. Člověk je ale nucen měnit zaměstnání častěji než dřív. Proto je dobré zanechávat svou vlastní stopu. Někdo vás třeba vyhodí, ale bude vás chtít získat někdo jiný. Je mnohem lepší být zaměstnatelným než zaměstnaným.  Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.