Počet záznamů: 1
Václavíková, Martina, 1965- - Autor
1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 112 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-265-0013-1 (brož.)
Kubánek, Miroslav - Ilustrátor
podnikání maloobchod marketing obchodní úspěch úspěch v podnikání
populárně-naučné publikace případové studieUmístění Údaje o názvu První kroky v podnikání : jak si Maruška otevřela obchod s jahodami / Martina Václavíková ; [ilustrace Miroslav Kubánek] Část názvu Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami Záhlaví-jméno Václavíková, Martina, 1965- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : BizBooks, 2012 Fyz.popis 112 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-265-0013-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002359199 Poznámky Obsahuje rejstřík Dal.odpovědnost Kubánek, Miroslav (Ilustrátor)
Předmět.hesla podnikání * maloobchod * marketing * obchodní úspěch * úspěch v podnikání Forma, žánr populárně-naučné publikace * případové studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.114 , 339.37 , 658.8 , 339:17.024.4 , 658:17.024.4 , (0.062) , (078.7) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět, * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste, * a jak je využít ve svůj prospěch, * jak se odlišit od konkurence, * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět. Martina Václavíková, MBA Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1