Počet záznamů: 1  

Jak drahé je zdarma

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Ariely, Dan, 1968- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Práh, 2009 - 215 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7252-239-2 (brož.)
     rozhodování  ekonomická psychologie  ekonomické chování  spotřebitelské chování
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 369.385
    Umístění 33 - Ekonomie. Ekonomika
    Jak drahé je zdarma
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 369.385   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 18.09.2024)C 369.385 a   

    Title statementJak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě / Dan Ariely ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Jaroš]
    Main entry-name Ariely, Dan, 1968- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Práh, 2009
    Phys.des.215 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7252-239-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb001828700
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    OriginalPredictably irrational
    Subj. Headings rozhodování * ekonomická psychologie * ekonomické chování * spotřebitelské chování
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect33 - Ekonomie
    UDC 159.955.5 , 159.98:33 , 330.16 , 366.1 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru33 - Ekonomie. Ekonomika
    Document kindBOOKS
    Jak drahé je zdarma
    Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko „zdarma“? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není. Při rozhodování nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů – od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po rafinované marketingové triky. Autor této vysoce ceněné knihy vám na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, předvede, jak se rozhodovat lépe – a jak už nikdy nesednout marketingu na vějičku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.