Počet záznamů: 1
Horňáková, Michaela, 1987- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 252 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-3269-2 (brož.)
reklamní texty psané texty
příručkySignatura C 356.912 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková Záhlaví-jméno Horňáková, Michaela, 1987- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 252 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-3269-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002162349 Poznámky Obsahuje rejstřík Předmět.hesla reklamní texty * psané texty Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.131.2 , 81'42 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201102/contents/nkc20112162349_1.pdf Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1