Počet záznamů: 1  

Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Metelková Svobodová, Radana - Autor
    Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2013 - 257 s. : il., faksim. ; 25 cm
    ISBN 978-80-7464-451-1 (váz.)
     čtenářská gramotnost  kurikulum  učebnice základních škol  ověřování znalostí  pedagogický výzkum
     monografie
    SignaturaC 356.458
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 27.05.2024)C 356.458   

    Údaje o názvuFormování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku / Radana Metelková Svobodová
    Záhlaví-jméno Metelková Svobodová, Radana (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2013
    Fyz.popis257 s. : il., faksim. ; 25 cm
    ISBN978-80-7464-451-1 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002566911
    PoznámkyNad názvem: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě. Na rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, katedra českého jazyka a literatury s didaktikou. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Ostravská univerzita. Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (Jiná role)
    Předmět.hesla čtenářská gramotnost * kurikulum * učebnice základních škol * ověřování znalostí * pedagogický výzkum
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.091.64(075.2) , 028.1 , 37.016 , 37.011/.012 , 37.012 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Druh dok.KNIHY
    Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku
    Monografie vychází z odborné práce autorky – je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uceleně shrnuje výsledky tří specifických vysokoškolských výzkumů realizovaných v letech 2010, 2011 a 2013. Jejím hlavním záměrem je prezentovat dosažené výstupy a současně poukázat na aktuální situaci v edukační realitě Moravskoslezského kraje. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.