Počet záznamů: 1
Vaštíková, Miroslava - Autor
2. aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 268 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-5037-8 (brož.)
Manažer
služby marketing
monografieSignatura C 356.333 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Údaje o názvu Marketing služeb : efektivně a moderně / Miroslava Vaštíková Název na hřbetu Marketing služeb - efektivně a moderně Záhlaví-jméno Vaštíková, Miroslava (Autor) Údaje o vydání 2. aktualiz. a rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2014 Fyz.popis 268 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-5037-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002564837 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla služby * marketing Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT (048.8) , 338.46 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Druh dok. KNIHY V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1