Počet záznamů: 1  

Odměny a tresty ve školní praxi

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Čapek, Robert, 1967- - Autor
    2., přeprac. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 186 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-4639-5 (brož.)
    Pedagogika
     odměny a tresty  hodnocení žáků  školní kázeň  klima školy
     příručky
    SignaturaC 356.232

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Odměny a tresty ve školní praxi

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 356.2322681296452LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuOdměny a tresty ve školní praxi : kázeňské strategie, zásady odměňování a trestání, hodnocení a klasifikace, podpora a motivace žáků / Robert Čapek
    Osobní jméno Čapek, Robert, 1967- (Autor)
    Údaje o vydání2., přeprac. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2014
    ISBN978-80-247-4639-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002536556
    Edice Pedagogika (Grada)
    PoznámkyNa rubu tit. s. uvedeno též: Vyd. 1.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla odměny a tresty * hodnocení žáků * školní kázeň * klima školy
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.091.5 , 37.091.26/.27 , 37.064 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Jednou z nejdůležitějších aktivit učitele ve třídě je odměňování a trestání. Tyto činnosti souvisí nejen s kázní a udržováním pravidel ve třídě, ale také s motivací, třídním klimatem i se vztahem žáků ke vzdělávání vůbec. Učitel by měl používat takové strategie, které jsou výhodné a efektivní, a to nejen krátkodobě. Není důležité pouze správně trestat, ale také vytvářet ve třídě klima působící preventivně proti nevhodnému chování. Nestačí jen vhodně odměňovat, ale je třeba promyšleným posilováním žáky motivovat. Učitel musí znát postup při vyšetřování školní krádeže, ale ještě důležitější je, aby uměl správně hodnotit a klasifikovat. Teoretický text je doplněn řadou ilustrativních kazuistik ze školních tříd a pro čtenáře jsou připravena i praktická doporučení a zajímavé podněty k zamyšlení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...

Počet záznamů: 1