Počet záznamů: 1  

Emoce v marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-4843-6 (váz.)
    Expert
     marketing  marketingová komunikace  psychologie reklamy  emoce
     kolektivní monografie
    SignaturaC 355.919
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Emoce v marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 17.05.2024)C 355.919   

    Údaje o názvuEmoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2014
    Fyz.popis289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4843-6 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002539102
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * psychologie reklamy * emoce
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658.8 , 658.8:316.77 , 159.98:659.1 , 159.942 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Emoce v marketingu
    Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.