Počet záznamů: 1  

Vývoj her pro Android

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Silva, Vladimir, 1969- - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Zoner Press, c2013 - 294 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7413-255-1 (brož.) :
    Encyklopedie Zoner Press
     Android (operační systém)  programování  počítačové hry
     příručky
    SignaturaC 355.625
    Umístění 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Vývoj her pro Android
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 355.625   

    Title statementVývoj her pro Android : profesionálně / Vladimir Silva ; [překlad Jan Pokorný]
    Spine TitleVývoj her pro Android - profesionálně
    Main entry-name Silva, Vladimir, 1969- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Zoner Press, c2013
    Phys.des.294 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7413-255-1 (brož.) : Kč 389,00
    National bibl. num.cnb002510527
    Edition Encyklopedie Zoner Press
    NotePřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    OriginalAdvanced Android 4 games
    Subj. Headings Android (operační systém) * programování * počítačové hry
    Form, Genre příručky
    Conspect004.4/.6 - Programování. Software
    UDC 004.451.9Android , 004.42 , 004.9:794 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Document kindBOOKS
    Vývoj her pro Android
    Naučte se vytvářet skvělé hry pro platformu Android. Je až k neuvěření, jakého celkového rozmachu dosáhl Android od roku 2008, kdy se objevil úplně první chytrý telefon HTC Dream s tímto systémem. Jeho tvůrci pravděpodobně netušili, že o pouhých pět let později se bude počet zařízení s Androidem rozšiřovat tempem 1,5 milionů aktivací denně a že pro něj bude na Google Play k dispozici více než 700 tisíc různých aplikací (od jednoduchých utilit až po komplexní hry), které byly více než 50miliardkrát staženy. Není vůbec pochyb o tom, že velkému množství vývojářů se otevřely zcela nové obzory, a právě pro ně byla napsána tato kniha. Jak už její název napovídá, primárně se věnuje tvorbě her pro Android. Kniha vám pomůže pochopit nejenom nezbytné koncepty související s vývojem pro Android, ale také prohloubí vaše znalosti ohledně práce s 3D grafikou v OpenGL a OpenGL ES. A až budete mít tato témata, která zabírají první čtyři kapitoly, za sebou, lehce přejdete o úroveň výše a dozvíte se, jak s minimálním úsilím přenést na Android herní legendy ze světa desktopových počítačů – Doom, Quake a Quake II. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.