Počet záznamů: 1  

Černá ovce facebooku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Severa, Miroslav - Autor
    1. vyd. - Jindřichův Hradec : Economicus, 2013 - 198 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-905214-3-8 (brož.)
      Krška, Lukáš - Autor
     Facebook  internetové sociální sítě  elektronický obchod  internetový marketing
     příručky
    SignaturaC 354.375
    Umístění 004.7 - Počítačové sítě. Internet
    Černá ovce facebooku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 354.375   
    Lidická ( region )jen prezenčněC 354.375 P   

    Údaje o názvuČerná ovce facebooku : --jak (ne)vydělávat na sociálních sítích / Miroslav Severa, Lukáš Krška
    Záhlaví-jméno Severa, Miroslav (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeJindřichův Hradec : Economicus, 2013
    Fyz.popis198 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-905214-3-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002486065
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Krška, Lukáš (Autor)
    Předmět.hesla Facebook * internetové sociální sítě * elektronický obchod * internetový marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt004.7 - Počítačové sítě
    MDT 658.8:004.738.5 , 658.849:004.738 , 004.738.5:316.472.4 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru004.7 - Počítačové sítě. Internet
    Druh dok.KNIHY
    Černá ovce facebooku
    Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz? Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí? Pak je tato kniha určena právě Vám! Kniha Černá ovce facebooku je praktickým marketingovým průvodcem světa sociálních médií. Autoři knihy v ní na vlastním úspěšném podnikání na facebooku popisují marketingové postupy a strategie vedoucí k dosahování skutečného cíle: masivnímu internetovému prodeji zboží a služeb. Autoři dále vyhodnocují vlastní zkušenosti a výsledky prodejních kampaní, popisují osobní zkušenosti s využíváním zábavních aplikací, soutěží a kvízů, odkrývají myšlení a chování uživatelů sociálních sítí a ukazují cesty, které vedou, ale také ty, které nevedou, k nákupnímu rozhodnutí potencionálních zákazníků. V knize se čtenáři také dozvědí, jak nalézat a odstranit nákupní bariéry, proč nespoléhat pouze na vývojáře aplikací, jak ušetřit za reklamu na sociálních sítích, komu se říká facebook mafie a jak ji využít ve svůj prospěch, jak, kdy a proč komunikovat s fanoušky a mnoho dalších rad a tipů pro úspěšné obchodování na sociálních sítích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.