Počet záznamů: 1  

Dětská kresba jako diagnostický nástroj

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Cognet, Georges, 1951- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2013 - 203 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0499-2
     dětská kresba  dětský výtvarný projev  psychodiagnostika  psychologie dítěte  vývoj dítěte
     příručky
    SignaturaC 354.369
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 354.369   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 354.369 v1   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 354.369 a   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 354.369 SV   

    Údaje o názvuDětská kresba jako diagnostický nástroj / Georges Cognet ; [z francouzského originálu ... přeložila Kateřina Bodnárová]
    Záhlaví-jméno Cognet, Georges, 1951- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2013
    Fyz.popis203 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0499-2
    Číslo nár. bibl.cnb002484032
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálComprendre et interpréter les dessins d'enfants
    Předmět.hesla dětská kresba * dětský výtvarný projev * psychodiagnostika * psychologie dítěte * vývoj dítěte
    Forma, žánr příručky
    Konspekt159.9 - Psychologie
    MDT 741/744-053.2 , 7.07-053.2 , 159.9.072.5 , 159.922.7 , 159.922.72 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Druh dok.KNIHY
    Dětská kresba jako diagnostický nástroj
    Dětská kresba jako diagnostický nástroj
    Dětská kresba má své místo při psychologickém vyšetření dítěte. Vypovídá o jeho vnitřním světě, jeho představivosti, kreativitě. Využívá se také během psychoterapie, vychovatelům prozrazuje stupeň vývoje dítěte vzhledem k průměru (pokročilejší, nebo opožděný vývoj). Autor, klinický psycholog, vychází ve své knize ze své klinické psychologické praxe s dětmi a dospívajícími. Věnuje se nejprve tzv. volným kresbám, ukazuje vyjádření úzkosti, traumatických epizod a sexuálního násilí v kresbách dětí. Dále porovnává volné kresby s testovými kritérii TAT a přestavuje modelové záznamy postupů při rozhovorech s jednotlivými dětmi, analýzy obrázků a vytváří analytické tabulky grafických postupů v kresbě. V závěru jsou analyzovány tematické kresby (lidské postavy, kresby, rodiny, stromu aj.). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.