Počet záznamů: 1  

Nápadník aktivit k volbě budoucího povolání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Pieper, Monika - Autor
    1. vyd. - Brno : Edika, 2013 - 159 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-266-0173-9 (brož.)
     volba povolání  sebepoznání  řemesla  služby
     pracovní sešity
    SignaturaB 53.589
    Umístění 331.5 - Trh práce. Zaměstnanost. Profesní poradenství
    Nápadník aktivit k volbě budoucího povolání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 53.589   

    Údaje o názvuNápadník aktivit k volbě budoucího povolání : se zaměřením na řemesla a služby / Monika Pieper ; [překlad Jana Martiníková]
    Záhlaví-jméno Pieper, Monika (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Edika, 2013
    Fyz.popis159 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-266-0173-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002434045
    PoznámkyPřeloženo z němčiny?. Na obálce nad názvem: učitelův autopilot
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Poznámky k uživatelskému určeníPro základní, praktické i speciální školy
    Předmět.hesla volba povolání * sebepoznání * řemesla * služby
    Forma, žánr pracovní sešity
    Konspekt331 - Práce
    MDT 331.54 , 248.142 , 165.242 , 67/68 , 338.46 , (076.1)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru331.5 - Trh práce. Zaměstnanost. Profesní poradenství
    Druh dok.KNIHY
    Nápadník aktivit k volbě budoucího povolání
    Kniha nabízí pestrou paletu aktivit, díky kterým si žáci základních škol lépe uvědomí, pro jaké povolání se hodí a která z nich je vlastně zajímají. Přístupnou formou zjistí své přednosti i slabiny a lépe se tak rozhodnou pro adekvátní zaměstnání. Kniha je zaměřena na oblast služeb a řemesel, je tedy vhodná nejen pro základní školy, ale také pro školy praktické a speciální. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.