Počet záznamů: 1  

Udržitelný rozvoj a environmentální výchova ve vzdělávání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2013 - 137 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN 978-80-87472-60-6 (brož.)
      Pána, Lubomír, - Editor   Bílý, Jiří, - Editor
     environmentální výchova a vzdělávání  vzdělávací programy  vyučovací metody  celoživotní vzdělávání
     sborníky konferencí
    SignaturaC 352.581
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( region )jen prezenčněC 352.581 P   

    Údaje o názvuUdržitelný rozvoj a environmentální výchova ve vzdělávání : (sborník z konference) / Lubomír Pána, Jiří Bílý (edd.)
    Záhlaví-akce Udržitelný rozvoj a environmentální výchova ve vzdělávání (konference) (2013 : České Budějovice, Česko)
    Vyd.údajeČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2013
    Fyz.popis137 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN978-80-87472-60-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002469070
    Poznámky130 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Část. anglický a slovenský text, anlické resumé
    Dal.odpovědnost Pána, Lubomír, 1951- (Editor)
    Bílý, Jiří, 1980- (Editor)
    Předmět.hesla environmentální výchova a vzdělávání - Česko * vzdělávací programy * vyučovací metody * celoživotní vzdělávání - Česko
    Forma, žánr sborníky konferencí
    Konspekt502 - Životní prostředí a jeho ochrana
    MDT 502:37.03 , 37.091.214 , 37.091.3 , 373.5/.6+377.1/.3 , 37.0-022.324 , (437.3)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; angličtina ; slovenština
    Druh dok.KNIHY
    Problematika EVVO se v poslední době stává z konfliktů člověk - příroda potenciálním konfliktem člověk - člověk. Proto se ve vyspělejších zemích tento konflikt v několika úrovních stává důležitým tématem pro výchovu a vzdělávání, a to v několika rovinách: ve školním vzdělávání všech stupňů i tzv. celoživotním vzdělávání, v předmětech ryze naukových i v předmětech praktické orientace a konečně v předmětech výchovných. Předpokládá se, že systematické uspořádání ekologických témat se bude dále upřesňovat a vyvíjet podle připomínek i na základě zkušeností z výuky. O přiblížení výchozích představ a diskusí autorského kolektivu tohoto sborníku se na následujících stránkách snaží jednotlivé příspěvky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.